vineri, 29 iulie 2011

Am decis

Pana astazi dimineata m-am tot gandit daca are sens sa ma apuc sa scriu si eu inca un blog despre mancarea cruda, despre un mod sanatos de viata si despre ce se ascunde in spatele a ceea ce mancam. Mi-am muncit mintea gandindu-ma ca nu o sa fie la fel de bun, ca sunt deja destule, ca altii au mai multa experienta si au mai multe de spus... dar in acest moment m-am decis, oricat de incoerent ar fi, oricat de la fel ar fi, merita sa-mi asum responsabilitatea pentru ceea ce pot face eu.
Asa ca astazi m-am decis sa continui ce a inceput doar ca o idee, sa imi asum riscul de a fi criticata si sa scriu si sa fac trimiteri spre acele informatii care mie personal mi-au schimbat unghiul din care privesc acest lucru minunat numit viata, si asa cum eu nu pot sa ma opresc din a aduce multumiri acestor oameni minunati pentru ca mi-au fost si-mi sunt calauze... asa sper ca si acest blog sa fie o poarta spre ei si pentru cei care cauta ceva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu