joi, 28 iulie 2011

De ce am spus DA unui mod de viata RAW?

De ce am spus DA, unui stil de viață Raw? Ca orice lucru care apare în viețile noastre - căutam ceva - nu căutam să slăbesc, nu căutam să fiu nici măcar vegetariană, în nici un caz nu știam că aș putea mânca orice (fructe, legume, semințe,) în stare crudă, căutam să fac pace în/cu mine. Trebuie să recunosc și să-i mulțumesc celui care mi-a facut aceasta îndrumare, oferindu-mi un link spre blogul Andreei Lăzărescu - http://bucuriebunastarehrisca.blogspot.com/, și anume celui ce a creat http://www.altruistii.ro/.  
Un alt lucru cu adevărat minunat a fost că am ajuns pe blogul ei în momentul în care ea tocmai începuse cu vreo 10 zile în urmă un program prin care ea stă alături de noi timp de 9 saptămâni îndrumându-ne spre re-cunoașterea noastră și re-programarea noastră. Este senzațională.Și ăsta e doar începutul... Sutele de beneficii demonstrate ale cosumului de fructe și legume m-au făcut să-mi păstrez mintea deschisa și să cercetez mai departe.
Vă voi împărtăși din descoperirile mele pe măsura ce parcurg acest drum...
Prima decizie importantă pe care am luat-o a fost să scot din alimentația mea carnea de porc și de vită, dar nu după multe zile m-am trezit că nici măcar carne de pui nu-mi mai trebuie, de pește nu spun... nu am iubit-o niciodată. Apoi, a dispărut laptele din cafea, ouăle, brânza... nu am mai simtit nevoia... Practic am reusit în câteva săptămâni să trec de la dieta omnivoră la cea vegetariană. Raw mănânc în proporție de 80 %, mai am de lucru cu cafeaua...
Am văzut cu adevărat îmbunătățiri cu privire la calitatea somnului - mai puțin și muuuuult mai odihnitor, o energie de nu mă recunosc, o atitudine pozitivă, am slabit 2 kg fără nici măcar să mă gandesc.
Pe măsură ce mă voi înfrupta din bucatele alese raw, voi face cunoscute atât rețetele cât și rezultatul lor final.
Fie ca inima voastră să fie plină de pace.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu