luni, 22 august 2011

Re-gasire

Tocmai ce m-am intors dintr-o fantastica excursie la munte :)

De multe ori suntem tentati sa ne facem vacantele in alte tari, si asta e bine pentru ca ne ajuta sa ne largim orizontul, dar uitam sa descoperim ce se afla aici la noi.

Credem de multe ori ca iarba din curtea vecinului este mai verde, dar  poate ca inainte ar fi minunat daca am savura aroma proaspata a ierbii din curtea noastra.
Iar ca un exemplu concret, asa cum am spus m-am intors dintr-un colt de rai, - tabara de la Galaciuc - Vrancea.
Este un loc puternic ozonat, deoarece se afla in rezervatia „pini silvestru pe soluri sarace”, fiind singura din Europa de acest gen.
Este un loc in care sufletul isi recapata puterea de a se auzi cantand. Unde se regaseste cu sursa reconectandu-se la ea.



Rasaritul soarelui in racoarea dimineatii iti limpezeste mintea, si cuvma, habar nu am cum, iti restabiliste prioritatile. E ca si cum, cineva ar da la o parte tot ce sta in calea sufletului tau pentru a se echilibra.

Tot acolo mi-am amintit de lucruri pe care le-am tot auzit de la ai mei parinti si bunici - ca fericirea sta in lucrurile marunte si ca adevarata implinire o gasim atunci cand ii servim pe ceilalti - adica tot pe noi, pentru ca toti suntem unul si cercul se inchide.

Asa cum stim deja, natura e cea care ne reagleaza energiile, va doresc din tot sufletul sa va puneti printre prioritati o astfel de iesire... pentru a va re-aminti care sunt lucrurile importante pentru voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu